fbpx

Levering: 

Pluto Petfood is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van de diepvries producten als de klant niet bij de eerste aanbieding van de leverancier, beschikbaar is om het pakket in ontvangst te nemen.

Uitzondering: Op de Waddeneilanden wordt door ons niet geleverd.

24-uurs levering service:

Op werkdagen voor 12.00 bestelt, en betaald met Ideal, wordt uw bestelling doorgaans de volgende werkdag bij u bezorgd. Wij streven naar een 24 uurs levering, echter kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen binnen 24h geleverd worden. Wij werken namelijk samen met derden. Geld retour wegens verlate levering is niet mogelijk.
Levertijden tussen 7:30 – 19:00 uur.

Bestellingen tot 100 kg:

Bestellingen tot 100 kg worden verzonden via een pakketdienst.
Bestellingen tot 100 kg kunnen alleen via Ideal of bankoverschrift voldaan worden.
Betaling onder rembours is niet mogelijk. Betaling achteraf is niet mogelijk.

Bestellingen vanaf 100 kg:

Bestellingen vanaf 100 kg worden verzonden via onze vaste transporteur.

Bestellingen worden ingepland door onze transporteur, wij hebben geen enkele invloed op het aflevertijdstip. Houd hier rekening mee. Wij nemen op de aangegeven afleverdag tussen 8:30 en 9:00 uur contact op om aan te geven hoe laat de bestelling ongeveer wordt bezorgd. Als de bestelling onder rembours verzonden wordt betaal dan met gepast geld aan de chauffeur, want hij kan niet altijd wisselen.

Betaling achteraf is niet mogelijk.

Besteld en betaald d.m.v. vooruitbetaling:

Bij vooruitbetaling maakt u na het bestellen het totaalbedrag van de bestelling over. U krijgt na plaatsen van uw bestelling automatisch een e-mail toegezonden met daarin uw factuur.

Bij de overschrijving het factuurnummer vermelden.

Hierdoor kan de betaling door plutopetfood.nl snel en makkelijk aan het klantnummer worden gekoppeld. Overschrijvingen kunnen 2 tot 3 werkdagen in beslag nemen houd hier rekening mee. Uw bestelling word pas verzonden als het geld op onze bankrekening staat.

Nederland

Rekeninghouder: Pluto Petfood
Bankrekening: NL32RABO0333081765
Bank: Rabobank

Product retourneren

Wil je een product of pakket retourneren? Dan vragen wij je eerst, binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, contact op te nemen met onze klantenservice voordat je de goederen terugstuurt. Wij vragen je hierbij direct het artikelnummer van het artikel dat je wilt retourneren aan ons door te geven.

Nadat wij je bericht hebben ontvangen voorziet onze klantenservice je van een retournummer en de instructies voor de retourzending. Wij vragen je deze instructies zorgvuldig op te volgen, zodat de retourzending in goede orde verzonden en verwerkt kan worden.

Je kunt je pakket retourneren via de retourservice van PostNL. Via de link in de e-mail die je van ons ontvangt kun je via de link ook een label maken om het pakket af te geven bij een PostNL afleverpunt, mits dit mogelijk is op basis van het gewicht en de omvang van het pakket.

Herroepingsrecht

Particuliere klanten (consumenten) hebben het recht een koopovereenkomst binnen 14 dagen te annuleren. Ben je niet tevreden over je aankoop? Neem dan contact met ons op via de bovenstaande instructies. We helpen je graag om het artikel naar ons terug te sturen.

Om een retouraanvraag in te dienen kun je ook ons herroepingsformulier invullen en per e-mail opsturen naar info@plutopetfood.nl. 

Retour adres:
PLUTO PETFOOD
Rijksweg 127 Noord
1906 BG Limmen

Pluto Petfood

Pluto Petfood

× Hulp nodig?